HAPPY BIRTHDAY TO ME PART1

This year my birthday was on a public holiday, but we had to work in studio. So Yuko was kind enough to prepare beautiful flowers and wonderful birthday cake. 4 larger candles mean I'm not 14yo anymore. With Gino and Yuko.
今年の僕の誕生日は祝日だったが、スタジオで仕事になった。そこでユウコが親切にも美しい花束と素敵なバースデイケーキを準備してくれていた。4本の大きめのキャンドル。ということは、もはや僕は14歳ではない。ジーノ、ユウコと。

With Suzawa-san, Production Manager of PICS, a production house for our Google project.
Googleのプロジェクトを助けてくれている制作会社、PICSのプロダクションマネージャー、諏澤さんと。

My living room adorned with Yuko's flowers.
自宅のリビングルームにユウコの花を飾る。

Comments

airhikaru said…
おめでとうございます。
遂に40代に突入。ということで
ますます僕らの時代ですな。
がんばりましょう。
そうです。
ますます僕らの時代です。
70年代も、80年代も、バブルも、ポストバブルも、
現在の世界のメルトダウンも知っている。
無敵です(笑)。
がんばりましょう。