MAKING OF FLIGHTMAN: MY PARENTS' HOME

The film crew visited my parent's home to shoot my father (third left) and mother with me. Now it looks like the movie is depicting multiple layers of my life, not only my aviation hobby. We welcomed Ms. Mipo O (second right), a Sundance Award-winning film director for our domestic Kumon TVCM, who wanted to check what's going on with Flightman team.
クルーは僕の両親の家にやってきて、父(左から3番目)と母も僕と一緒に撮影した。この映画はもはや僕の航空趣味だけを描くのではなく、僕という人間の様々なレイヤーを描くものになりつつある。「フライトマン」のクルーが何をやっているのか見てみたい、と僕たちのKUMONの国内向けTVCMのディレクターであるサンダンス受賞映画監督、呉美保さん(右から2番目)が見学に来てくれた。

Brian enjoying my father's automatic massage chair.
父の全自動マッサージチェアを楽しむブライアン。

Checking my father's cockpit with red grand piano.
赤いグランドピアノがある父のコクピットを確認中。

British lady with British Band. Nan liked my 1980 Whitsnake vinyl.
英国女性と英国のバンド。僕が持っている1980年もののホワイトスネイクのアナログ盤が気に入ったナン。

Comments