THERE ARE STILL REASONS TO FLY OUT OF NARITA


There are still some reasons to fly out of Narita to LA. 1: 777's herringbone layout is more comfortable for transpacific flights than 767's seats used on Haneda route. 2: Morning arrival is more pleasant than late afternoon arrival. 3: Arriving at Delta's T5 is way smoother than arriving at Tom Bradley, the arrival terminal for the flight from Haneda, where you have to queue up for passport control with countless Chinese tourists.
LAへ向かう時、成田から飛ぶ理由はまだいくつかある。1、太平洋を越える時は、777のヘリンボーンレイアウトの方が羽田線で使われている767のシートよりも快適。2、午後遅くに着くより朝に着いた方が気持ちが良い。3、羽田発はパスポートコントロールが中国人観光客であふれかえったトム・ブラッドレー・ターミナルに着くが、成田発はデルタ専用のT5に着くので圧倒的にスムーズ。

Good night, Chiba and Mt. Fuji (a tiny bump on the far right).
おやすみ、千葉。そして富士山(一番右の小さな突起)。

Good morning, Los Angeles.
おはよう、ロサンゼルス。

And good morning, In-N-Out for planespotters. Delta B777-200 NRT-LAX. The 625th flight in my lifetime.
そして、おはよう、航空オタクのためのIn-N-Out。デルタ B777-200 NRT-LAX。生涯625フライト目。

Comments